Välkommen till Norrköpings personligaste trafikskola

FC Trafikskola är en av Norrköpings största trafikskolor och varje år väljer mängder med ungdomar att ta sitt körkort här hos oss. Vi tror att anledningen är den trevliga stämningen här och att vi tillsammans ser till att vägen till ditt körkort blir rolig och effektiv. Vår trafikskola ligger centralt och kontoret är alltid bemannat. Det gör att våra elever enkelt kan komma förbi och plugga teori över en kopp kaffe eller få hjälp om det är något man undrar över. Varmt välkommen till oss du också!

JULERBJUDANDE!

Köp startpaketet för 5500kr (ord. pris 6790kr)

Nu kör vi ett kanonerbjudande inför jul! För 5500:- får ni köpa vårat populära startpaket! Där ingår all teori digitalt samt 10 stycken körlektioner! Erbjudandet gäller t.o.m den 20/12-19. Detta rabatterade pris gäller under förutsättning att paketet utnyttjas före 31/3-2020. Kontakta oss redan idag så berättar vi mer.

STARTPAKET

I startpaketet ingår teoripaketet samt 10 stycken körlektioner à 40 min.

TEORIPAKET

Allt teoretiskt material, lärarledd teorikurs 8 timmar, obegränsat med datortester.

LEDIGA KURSER

B-teori, riskettan och introduktionsutbildning för handledare och elev.

Vi hjälper dig att ta ditt körkort!

Oavsett om du övningskört mycket hemma eller aldrig suttit bakom ratten kan vi självklart hjälpa dig. Vill du ha hjälp med både teorin och körningen? Vill du enbart ta enstaka lektioner? Vill du köra flera gånger i veckan? Det finns många olika sätt att ta sitt körkort på så berätta dina förutsättningar och önskemål för oss så planerar vi vägen fram till ditt körkort tillsammans. Här nedan ser dom senaste av våra elever som precis har fått sitt körkort.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Hos oss finns också Vectrum Trafikutbildning vilket gör det möjligt att ta körkort för MC och moped här.
För mer information om dessa utbildningar klicka på loggon.

Tack vare vårt samarbete med Curt Nicolin Gymnasiet i Finspång kan du som elev på CNG ta ditt
körtkort via oss. Klicka på logon ovan för att läsa mer.

Stort tack till Julia Finér för hennes fina bilder till vår hemsida.