CNG och FC Trafikskola i samarbete

Vill du börja med att ta ditt körkort ska du hämta ett intyg hos rektor Anders Södergren. Detta lämnar du sedan i original till oss på trafikskolan i vårt postfack eller till någon av våra trafiklärare som är stationerade på CNG. Vid inskrivningen som sker sedan hos oss får du ett mejl skickat till dig med inloggningsuppgifter i. Lösenordet skickas som en separat länk som ett sms och måste användas inom 24 timmar.

Detta ingår i avtalet med CNG

För att komma åt datatester, samt boka körlektioner eller se alla dina bokade tider, hämta hem appen Körkort NU med elevcentralen. Ni kan välja att göra er utbildning antingen i Norrköping eller i Finspång. I avtalet med Curt Nicolin Gymnasiet ingår allt studiematerial digitalt via appen, obegränsat med datatester, Riskettan samt tio stycken körlektioner.  Det som INTE ingår är inskrivningsavgiften (300 kr), riskutbildning 2 (2050 kr), samt lån av bil till uppkörningen (850 kr). Detta ska vara betalat senast tre dagar före inbokad halka eller uppkörning. Dessutom tillkommer förstås extra kostnader om du skulle behöva komplettera med fler körlektion utöver de tio stycken som ingår i paketet.

Ni som vill köra i Finspång

Ni som vill köra i Finspång, var noga med att boka era körlektioner på rätt lärare. På elevcentralen står det Finspång efter den lärares namn som kommer köra i Finspång. Körlektionerna i Finspång startas utanför huvudentrén.

Bokning och avbokning

För att boka in Riskettan samt teorikurs kontakta oss på trafikskolan på 011-10 30 70 eller info@fctrafikskola.se. Ni måste avboka en körlektion senast kl 13:00 dagen före ni ska köra. Ni avbokar genom att ringa till kontoret 011-10 30 70. Svarar ingen pratar ni in ett meddelande på telefonsvararen med namn och vilken tid ni skulle haft lektion. Vid sen avbokning eller att ni uteblir från bokad körlektion utgår full debitering.

Tveka inte att höra av er om ni har några funderingar!
Vi hoppas att ni kommer trivas hos oss!